grafika webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 21:03 v kategorii Novinky, přečteno: 177x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory ovlivňující evaluaci webu a tedy i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text především. Však dnes už může být jasné, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou cenu - verifikovaný pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Můžeme objevit, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství manažérů webových stránek vrážejí obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale pokud webová stránka není správně vytvořená a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované prostředky. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvnosti stejně nám žádný profit nepřináší. A bude pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Zadejte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klien